dimarts, 5 de desembre del 2017




EL PERSONATGE MISTERIÓS DEL MES ÉS:




 Pippi Långstrump



HAN ENDEVINAT EL PERSONATGE MISTERIÓS:

Mariona Doménech 4t
Sofia Navarro 4t
Jordi Arribas 4t
Mario Montero 4t
Max Sabino 4t
Patryk  Hapon 4t
Dai Jun Ye Pan 4t
Ona Segú 4t
Laia Font 5è
Laia Sisquella 5è
Martina Gento 5è
Mar Hernández 5è






PISTA 1

Sóc molt independent i m'agrada viure amb animals.

PISTA 2

El color del meu cabell és pèl-roig   

PISTA 3

El meu cavall té piguetes 

PISTA 4

M'agrada portar mitges llargues


13 comentaris:

  1. Hola, soc la Mar de 5è. I jo crec que el personatge misterios és la Pipi Calzaslargas

    MAR GONZÁLEZ 5è

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Martina de 5è.
    El personatge misteriós del mes és la Pipi Calcesllargues.

    ResponElimina
  3. Hola sóc la Ona Segú de 4t crec que el personatge misteriós és la Pippi Calzaslargas

    ResponElimina
  4. Sóc la Laia Sisquella de 5è. Jo crec que és la Pipi Calzaslargas.

    ResponElimina
  5. hola soc ,la Laia Font de 5é jo crec que el personatge misteriós de aquest més ésla pipilanstrum o la pipi calzas largas com li vulgeu dir.

    Laia F.

    ResponElimina
  6. Hola Teresa soc la Dai Jun de 4t i crec que el personatge misterios es la Pipi Lastrum。

    ResponElimina
  7. jo soc patryk de 4t crec que el personatge misterios es pipi lanstrum

    ResponElimina
  8. soc el max de quart i crec que el personatge misterios de desembre es la pippi calzaslargas

    ResponElimina
  9. soc el Mario de 4t i crec que el personatge misteriós del desembre es:
    Pipi calzaslargas

    ResponElimina
  10. hola soc el Jordi de 4t i crec que el personatge misteriós de desembre es: Pippi calzaslargas

    ResponElimina
  11. hola soc la sofia i crec que el personatje misterios del mes de desembre es pippi calces llarges.

    ResponElimina
  12. soc la mariona de 4t i crec que el personatje misterios es la pippi calzas largas

    ResponElimina
  13. Hola sóc l'Eloi de 3r i crec que el personatge misteriós és Tirant lo Blanc

    ResponElimina